2009. október 19., hétfő

Obiban Jártunk 2!

Tegnap már írtam róla milyen szép és nagy választékban láttam orchideákat az Obiban. Vettem is egy Dendrobium Emma névre hallgató orchit. Nagyon megvizsgáltam vagy fél órát töltöttem azzal, hogy kiválasszam a legszebbet, mert írtam, hogy láttam egy két beteg orchit és nem szerettem volna hazahozni egy kis kártevőt. Csigát találtam is közvetlen a földjében, bár nem tudom élt e még, de gyorsan lepöcköltem szegényt róla.

Tehát Őt választottam. Ő látszott a legegészségesebbnek, és rajta volt a legtöbb bimbó. Egy virágszárat már levágtam, mert elvirágzott már és hogy ne csúnyálkodjon ezen a kis szépségen. Három virágszáron már telis teli van bimbókkal és négy virágszár meg még nagyon növésben van. :)
                                                                                                                              

A növésben lévő bimbók

2 megjegyzés:

  1. Széééép! :)
    Majd hozod kinyílva is, ugye? ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, ennyi nézegetés után remélem a legszebbet választottam ki.:D
    Persze amint kinyílik egy virága írok róla. :)

    VálaszTörlés