2010. március 17., szerda

Virágzó!


Ma pedig hoztam pár képet a jelenleg virágzó orchideáimról! Olyan szépek muszáj megmutatnom Őket... :D

Olyan mintha csillámos lenne, nagyon szép. Most virágzott nálam másodszor. 8 virág van rajta. :)

Ő nőnapi virág!

A kis keikim két virágszárat hozott, egy- egy bimbóval. Na, már most csak az egyik tudott kinyílni, mert a másikat megfázítottam, de ez mellett hozott egy másik virágszárat az anyanövény, azon most 2 virág nyílt ki és még 3 bimbó van rajta. :)

Ő pedig a kakukktojásom, akit sokáig nem tudtam milyen színű virága van. Most pedig mennyi szép virággal örvendeztettet meg. 6 virág van rajta. :)

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a virágaid. Remélem az enyémek is lesznek legalább fele ilyen szépek.:)
    Szereztem én is egy ékszerorchideát. Mit gondolsz, mikorra várható, hogy kinyílik?

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nekem már nyilladozik és Zsuzsanna névnapkor vettem, akkor még csak a rügy volt.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek! Nekem a harmadik képen lévő van, már harmadszor virágzik pedig azt hittem az elején hogy meg sem marad.

    VálaszTörlés
  4. Szeretném a segítségedet kérni a bloggal kapcsolatban! Én is most hoztam létre a saját orchideás blogomat és 1-2 dolog érdekelne! A privát elérhetőségedet ha elküldenéd a fegecs.laszlone@gmail.com e-mail címre oda elküldeném a kérdéseimet,ha nem gond!

    VálaszTörlés
  5. Szia Kata!
    sly8126@gmail.com -ra nyugodtan írhatsz. Remélem tudok majd segíteni.

    VálaszTörlés
  6. Szia Szilvi! Vmiért nem tudok e-mailt küldeni! Kérdésem: hogy tudok a főoldalra órát,naptárt kirakni?
    Hogy tudom berakni a blogomat a keresőbe?
    Blogom http://kataorchideacom.blogspot.com! Nézz bele légyszi és írj,hogy mi a jó benne,vagy mit csináljak majd másképp! Imádom a Te blogodat,nagyon király! Szeretnék Én is hasonlót csinálni! Remélem sikerül! Válaszodat előre is köszi! Kata.

    VálaszTörlés
  7. Szia Kata!
    Nekem sem volt egyszerű megtanulnom és kitapasztalnom a blog rejtelmeit, lehetőségeit. Sok mindent még mindig nem tudok. De a testreszabásban különböző modulokat lehet letölteni. Van ott egy olyan modul beállítási lehetőség, hogy más oldalakról feltölthető modulok letöltése. Azt, ha bepipálod, akkor lesz lehetőséged új modulokkal bővíteni a blogodat. Lehet a neten is keresgélni úgy, hogy HTML kódok, és talál a kereső egy csomó olyan oldalt ahonnan le tudsz órát, naptárat tölteni. Kimásolod a HTML kódját és beilleszted ide a blogodba. Elég bonyolult. Ha van számítógép guru ismerős körülötted, akkor kérd meg, hogy segítsen.

    VálaszTörlés