2009. október 12., hétfő

A hetedik!

Tegnap Budapesten voltam egész nap. Így az orchidea fürdetés mára maradt. Igaz a férjem is megtudta volna csinálni, de ez az Én dolgom, imádok velük foglalkozni. Haza felé  jövet bementünk egy Tesco-ba és szerencsémre vagy szerencsétlenségemre ( na jó ez csak vicc volt.....) nyitva volt a virágos. Megláttam messziről egy mini phalaenopsist és végem lett. Beszabadultam a virágoshoz és csak nézegettem csak nézegettem és gondolkodtam mit tegyek....Egyből a férjem jutott eszembe mit fog szólni ha megint haza megyek egy orchival. De megvettem, nem bírtam ott hagyni. A férjem reakcióját látni kellett volna, először döbbentség, majd elkezdet nevetni és azt mondta "lassan nem férünk ebben a kis lakásban a virágaidtól....":) De egyébként mondta hogy szép és jól tettem, hogy nem hagytam ott. Nincs Ő annyira ellenére mint ahogy látszik, csak az nem tetszik neki, hogy ha nem sikerül újra virágoztatni akkor Ő is szomorú. De segít nekem egyébként sokat abban, hogy megfelelő klímát, párát, fényt biztosítsunk a kis orchiknak. Valamelyik nap hozott páramérőt. 50- 60%- os  páratartalom van körülöttük. Meg kitaláltuk, hogy télen majd külön megvilágítást is kapnak.

A hetedik :)

Közelebbről 

Még nővésben

4 megjegyzés: