2009. szeptember 18., péntek

2009.09.18

Harmadik orchideám!
Ő most elég régóta vegetál, a virág szárait elszárította és Én teljesen le is vágtam. A gyökereivel nem tudom mi lehet, hogy ilyen barnák. Lehet hogy a víz, mert egy darabig sima csapvízzel locsoltam, és mikor észleltem a vízkő foltokat akkor átváltottam felforralt és lehűtött vízre.Már egy ideje így locsolom Őket. Meg az is lehet, hogy a nap egy kicsit megégette. Végül is hozza folyamatosan a zöld gyökereket és most új levelet is hozott. Sőt most a napokban észre vettem egy kis kikandikáló zöld dudort, most hogy az gyökér lesz vagy virágszár még most nem tudom megállapítani. De úgy örülnék ha virágszár lenne, mert már nagyon várom, hogy valamelyik régebbi orchideám virágba boruljon. 
                                                                                                                                                                                     

A régebbi virágzásáról is van képem. :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése