2009. szeptember 19., szombat

2009.09.19

Na Ő számomra egy nagy zsákbamacska, mert nem emlékszem a színére és képem sincs róla és elég régen is virágzott úgy emlékszem.:) Egy levelet viszont most hozott nem olyan régen.:)
Ha jól emlékszem még zölden vágtam le a virágszárat, szerintem az nagyon nem tetszett neki, de remélem nem okoztam túl nagy sokkot vele. Mivel a levelei olyan lekonyulóak voltak mostanában nagyon gyanússá vált a számomra, hogy valami nincs rendben nála. 



Gondoltam Őt is átültetem hátha egy új táptalaj majd jót tesz neki, meg igazából a gyökereit is megakartam vizsgálni, hogy milyen állapotban vannak, mert túl locsolásra gyanakodtam és féltem, hogy elkezdett rohadni a tövénél a gyökerei. Szerdán került sor az átültetésre. Nem vagyok azért annyira hozzá értő, de szerintem nincs minden rendben a gyökereivel. Egy picit megvagdostam Őket, utána beszórtam fahéjjal, majd elültettem az új földjébe. 



 A mai napon örömmel vettem észre, hogy hoz két új gyökeret amiben biztos vagyok, hogy gyökér és egy hasonló zöld dudort látok rajta mint a másiknál. Nagyon örülnék, ha virágszár lenne. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése