2009. szeptember 18., péntek

2009.09.18

Átültettem az algás orchimat. Az egész várost végig jártam orchidea földért. 6 helyből 2 helyen találtam... Végül Compo orchideáknak való földet vettem. Összetétele: felláptőzeg, fenyőkéreg, styromull, NKP műtrágya. Én meg vettem pluszban hozzá bio mulcsot, tehát fenyőkérget. Ezzel összekevertem, hogy lazítson az orchidea földjén. Kimostam, kisúroltam az algától a cserepet. Azokat a gyökereket amelyek elszáradtak levágtam és beszórtam fahéjjal, hogy meggátoljam a gombásodást. Remélem jól fogja érezni magát az új közegben.:) Most állítólag nem szabad minimum 2 hétig locsolni, hogy a gyökerek megszokják az új helyüket és belekapaszkodjanak az új kéregbe.

 

2 megjegyzés:

  1. Szia, örülök, hogy nálam jártál. :)
    Nekem is van egy algás phalae-m - lila :O -, nála semmit nem ér az átültetés, ugyanúgy visszaalgásodik mindig. Szerintem így érzi jól magát. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én is örülök, hogy Te is benéztél hozzám.
    Nem tudom, hogy vissza algásodik e, majd látjuk. De lehet hogy igazad van, és úgy érzi jól magát. :)

    VálaszTörlés